Online marketingová komunikace zvolené značky v segmentu kávy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketingová komunikace zvolené značky v segmentu kávy

Show full item record

No preview available
Title: Online marketingová komunikace zvolené značky v segmentu kávy
Author: Morkesová, Zuzana
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce se věnuje tématu marketingové komunikace zaměřené na zvýšení prodejů v segmentu výběrové kávy. Konkrétně se jedná o komunikaci daného e-shopu, který sídlí v Brně. Předmětem této práce je analýza současného stavu a zároveň zjištění preferencí v rámci cílové skupiny zákazníků a spotřebitelů. Teoretická část se soustředí na trh s kávou a jeho současný stav, dále pak na spotřebitelské chování a chování zákazníka. Třetí pilíř teoretické části tvoří komunikační mix, se zaměřením na online marketing, primárně na sociální sítě a e-mailing. V praktické části je provedena sekundární analýza dat, na niž bude navazovat dotazníkové šetření u cílové skupiny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52936
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
morkesová_2023_dp.pdf 4.200Mb PDF View/Open None
morkesová_2023_op.doc 116Kb Unknown View/Open None
morkesová_2023_vp.doc 113Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account