Role asistenta pedagoga v procesu edukace žáka s ADHD
Show full item record
No preview available
Title:
|
Role asistenta pedagoga v procesu edukace žáka s ADHD |
Author: |
Machová, Kateřina
|
Advisor: |
Staňková, Iva
|
Abstract:
|
Zvoleným tématem diplomové práce je role asistenta pedagoga v procesu edukace žáka s ADHD. Práce je stylizovaná do oblasti teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje problematice ADHD, edukaci a reedukaci žáka s ADHD, metodám používané při reedukaci a nakonec, se tato pasáž bude věnovat samotné roli asistenta pedagoga. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum, jehož podstatným prvkem je design výzkumného šetření IPA neboli interpretativní fenomenologická analýza. Ve finální části práce jsou shrnuty získané výsledky, v rámci hlavního a dílčího výzkumného zaměření |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52647
|
Date:
|
2023-01-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account