Srovnání českého a německého pojetí profese vychovatele ve školní družině
Show full item record
No preview available
Title:
|
Srovnání českého a německého pojetí profese vychovatele ve školní družině |
Author: |
Fröhlichová, Sabrina
|
Advisor: |
Hladík, Jakub
|
Abstract:
|
Diplomová práce zkoumá pojetí vychovatele v české školní družině a také pojetí učitele v německé celodenní škole, jako specifické vzdělávací instituci. V teoretické části je definována konceptualizace české školní družiny a německé celodenní školy, a jsou popsány jejich charakteristické znaky. V druhé kapitole teoretické části je popsán kontext role vychovatele v české školní družině a následně také shrnuty poznatky o profesi učitele v německé celodenní škole. Empirická část se zabývá problematikou českého i německého pojetí této profese. Výzkumné šetření je realizováno kvalitativní strategií, tedy interpretativní fenomenologickou analýzou. V praktické části zjišťujeme, jaké mají pocity, názory či zkušenosti vychovatelé v české školní družině, ale i učitelé v německé celodenní škole. Zaměřujeme se také na nalezení shodných, či rozdílných prvků v tomto pojetí vychovatele v české školní družině a učitele v německé celodenní škole. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52631
|
Date:
|
2023-01-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account