Srovnání českého a německého pojetí profese vychovatele ve školní družině
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Srovnání českého a německého pojetí profese vychovatele ve školní družině |
Autor: |
Fröhlichová, Sabrina
|
Vedoucí: |
Hladík, Jakub
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce zkoumá pojetí vychovatele v české školní družině a také pojetí učitele v německé celodenní škole, jako specifické vzdělávací instituci. V teoretické části je definována konceptualizace české školní družiny a německé celodenní školy, a jsou popsány jejich charakteristické znaky. V druhé kapitole teoretické části je popsán kontext role vychovatele v české školní družině a následně také shrnuty poznatky o profesi učitele v německé celodenní škole. Empirická část se zabývá problematikou českého i německého pojetí této profese. Výzkumné šetření je realizováno kvalitativní strategií, tedy interpretativní fenomenologickou analýzou. V praktické části zjišťujeme, jaké mají pocity, názory či zkušenosti vychovatelé v české školní družině, ale i učitelé v německé celodenní škole. Zaměřujeme se také na nalezení shodných, či rozdílných prvků v tomto pojetí vychovatele v české školní družině a učitele v německé celodenní škole. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52631
|
Datum:
|
2023-01-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet