Srovnání českého a německého pojetí profese vychovatele ve školní družině

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Srovnání českého a německého pojetí profese vychovatele ve školní družině

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Srovnání českého a německého pojetí profese vychovatele ve školní družině
Autor: Fröhlichová, Sabrina
Vedoucí: Hladík, Jakub
Abstrakt: Diplomová práce zkoumá pojetí vychovatele v české školní družině a také pojetí učitele v německé celodenní škole, jako specifické vzdělávací instituci. V teoretické části je definována konceptualizace české školní družiny a německé celodenní školy, a jsou popsány jejich charakteristické znaky. V druhé kapitole teoretické části je popsán kontext role vychovatele v české školní družině a následně také shrnuty poznatky o profesi učitele v německé celodenní škole. Empirická část se zabývá problematikou českého i německého pojetí této profese. Výzkumné šetření je realizováno kvalitativní strategií, tedy interpretativní fenomenologickou analýzou. V praktické části zjišťujeme, jaké mají pocity, názory či zkušenosti vychovatelé v české školní družině, ale i učitelé v německé celodenní škole. Zaměřujeme se také na nalezení shodných, či rozdílných prvků v tomto pojetí vychovatele v české školní družině a učitele v německé celodenní škole.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52631
Datum: 2023-01-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fröhlichová_2023_dp.pdf 1.933Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fröhlichová_2023_op.docx 17.68Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fröhlichová_2023_vp.docx 16.01Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet