Reflexe systému povinného vzdělávání pěstounů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reflexe systému povinného vzdělávání pěstounů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Adamcová, Šárka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:44Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:44Z
dc.date.issued 2022-01-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51485
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá reflexí systému povinného vzdělávání pěstounů. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol. Jsou zde definována teoretická východiska, která jsou důležitá pro výzkum. Práce je zaměřena na systém náhradní rodinné péče v ČR, pěstounskou péči, doprovázení pěstounských rodin a vzdělávání pěstounů. Praktická část se věnuje metodologii výzkumu, výběru respondentů, analýze dat a jejich následné interpretaci. Pro naplnění cíle práce jsme zvolili výzkumné šetření v kvalitativním pojetí, formou polostrukturovaných rozhovorů.
dc.format 65 s. (103 563 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pěstounská péče cs
dc.subject náhradní rodinná péče cs
dc.subject doprovázející organizace cs
dc.subject dohoda o výkonu pěstounské péče cs
dc.subject klíčový pracovník cs
dc.subject vzdělávání pěstounů cs
dc.subject foster care en
dc.subject alternative family care en
dc.subject accompanying organizations en
dc.subject foster care agreement en
dc.subject key worker en
dc.subject education of foster parents en
dc.title Reflexe systému povinného vzdělávání pěstounů
dc.title.alternative Reflexion of the Foster Parents Mentoring System
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2022-05-17
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the reflection of the system of compulsory education of foster parents. Thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part is divided into four chapters. Theoretical solutions, that are important for the research, are defined here. The work is focused on the system of substitute family care in the Czech Republic, foster care, working with foster families and foster education. The practical part deals with research methodology, selection of respondents, data analysis and their subsequent interpretation. To fulfill the aim of this work, we chose a research survey in a qualitative concept in form of the semi-structured interviews.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 60509
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
adamcová_2022_dp.pdf 3.215Mb PDF View/Open None
adamcová_2022_op.docx 18.07Kb Unknown View/Open None
adamcová_2022_vp.docx 19.44Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account