Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Plotnikova, Vlada Alekseevna
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:28Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:28Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51089
dc.description.abstract V dnešní době se sponzoring stává významným nástrojem pro marketingovou komunikaci. Specifické typy sponzoringu, kterým je například sponzoring motoristického sportu, mají mezi společnostmi obrovský nárůst. Hlavním cílem diplomové práce je na základě výsledků výzkumu o povědomí o značce navrhnout společnost a sponzorský balíček pro budoucí sponzorskou spolupráci. První část této práce je zaměřena na identifikaci problému na základě literární rešerše, zatímco druhá část pomocí kvantitativních a kvalitních výzkumných metod analyzuje data a přináší výstup pro projektovou část. Poslední kapitola nabízí sponzorskou strategii s Yandex za účelem zvýšení povědomí o značce Kamaz Master Team.
dc.format 101 p.(166 171 characters),9p.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject sportovní sponzoring cs
dc.subject motoristický sport cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject brand awareness en
dc.subject sport sponsorship en
dc.subject motorsport en
dc.subject marketing communications en
dc.title Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu
dc.title.alternative Sponsorship As a Marketing Tool to Increase the Brand Awareness of the Russian Motorsport Team
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated Nowadays, sponsorship is becoming a significant tool for marketing communications. Specific types of sponsorship, such as motorsport sponsorship, has tremendous growth among the companies. The main goal of the thesis is to suggest a company and a sponsorship package for future sponsorship cooperation based on the research results on brand awareness. The first part of this work is focused to identify the problem based on the literature review, while the second one uses quantitative and qualitative research methods analyzes the data, and brings an output for a project part. The last chapter offers the sponsorship strategy with Yandex with the purpose to increase the brand awareness of the Kamaz Master Team.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62536
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
plotnikova_2022_dp.pdf 2.532Mb PDF View/Open None
plotnikova_2022_op.pdf 159.1Kb PDF View/Open None
plotnikova_2022_vp.pdf 156.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account