Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu
Autor: Plotnikova, Vlada Alekseevna
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: V dnešní době se sponzoring stává významným nástrojem pro marketingovou komunikaci. Specifické typy sponzoringu, kterým je například sponzoring motoristického sportu, mají mezi společnostmi obrovský nárůst. Hlavním cílem diplomové práce je na základě výsledků výzkumu o povědomí o značce navrhnout společnost a sponzorský balíček pro budoucí sponzorskou spolupráci. První část této práce je zaměřena na identifikaci problému na základě literární rešerše, zatímco druhá část pomocí kvantitativních a kvalitních výzkumných metod analyzuje data a přináší výstup pro projektovou část. Poslední kapitola nabízí sponzorskou strategii s Yandex za účelem zvýšení povědomí o značce Kamaz Master Team.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51089
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketing Communications
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62536


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
plotnikova_2022_dp.pdf 2.532Mb PDF Zobrazit/otevřít None
plotnikova_2022_op.pdf 159.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
plotnikova_2022_vp.pdf 156.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet