Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu

Show full item record

No preview available
Title: Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu
Author: Plotnikova, Vlada Alekseevna
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: V dnešní době se sponzoring stává významným nástrojem pro marketingovou komunikaci. Specifické typy sponzoringu, kterým je například sponzoring motoristického sportu, mají mezi společnostmi obrovský nárůst. Hlavním cílem diplomové práce je na základě výsledků výzkumu o povědomí o značce navrhnout společnost a sponzorský balíček pro budoucí sponzorskou spolupráci. První část této práce je zaměřena na identifikaci problému na základě literární rešerše, zatímco druhá část pomocí kvantitativních a kvalitních výzkumných metod analyzuje data a přináší výstup pro projektovou část. Poslední kapitola nabízí sponzorskou strategii s Yandex za účelem zvýšení povědomí o značce Kamaz Master Team.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51089
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketing Communications
Grade for thesis and defense: B 62536


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
plotnikova_2022_dp.pdf 2.532Mb PDF View/Open None
plotnikova_2022_op.pdf 159.1Kb PDF View/Open None
plotnikova_2022_vp.pdf 156.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account