Vztah žáků prvního stupně základní školy ke čtení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztah žáků prvního stupně základní školy ke čtení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrová, Zuzana
dc.contributor.author Šerá, Stanislava
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:10Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:10Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50696
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vztahem žáků prvního stupně základní školy ke čtení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy související se čtenářstvím žáků a jejich motivací ke čtení. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru a dětské kresby. Následně je uvedena interpretace získaných dat. V závěru diplomové práce jsou prezentována zjištění tohoto výzkumu.
dc.format 66 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject čtenář cs
dc.subject čtenářství cs
dc.subject motivace ke čtení cs
dc.subject oblíbené tituly cs
dc.subject digitální čtení cs
dc.subject elektronické knihy cs
dc.subject reader en
dc.subject reading en
dc.subject motivation to read en
dc.subject favorite titles en
dc.subject digital reading en
dc.subject electronic books en
dc.title Vztah žáků prvního stupně základní školy ke čtení
dc.title.alternative Primary School Pupils' Attitudes Towards Reading
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The master's thesis deals with the attitudes of primary school students to reading. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part defines the key concepts related to pupils' reading and their motivation to read. The practical part presents the results of qualitatively oriented research, which was carried out through a semi-structured interview and children's drawings. Then the interpretation of the obtained data is given. At the end of the master's thesis, the findings of this research are presented.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 60149
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
šerá_2022_dp.pdf 2.258Mb PDF View/Open None
šerá_2022_op.pdf 550.7Kb PDF View/Open None
šerá_2022_vp.pdf 356.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account