Specifika učitelského sboru v malotřídní a tradiční základní škole pohledem ředitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika učitelského sboru v malotřídní a tradiční základní škole pohledem ředitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Hapalová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:20Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:20Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49613
dc.description.abstract Předložená diplomová práce je věnována učitelským sborům. Autorka se věnovala jejich charakteristice, ale především zjišťovala specifika učitelských sborů malotřídních a tradičních základních škol. Specifické rysy učitelských sborů popsala díky výzkumu, do kterého byli zapojeni čtyři ředitelé základních škol. Výzkum byl realizován v kvalitativním designu, přičemž kromě názorů ředitelů byly předmětem analýzy také výroční zprávy škol, které tito ředitelé vedli. K významným závěrům výzkumu patří skutečnost, že každý učitelský sbor je odlišný v závislosti na řízení sboru ředitelem.
dc.format 94 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitelský sbor cs
dc.subject malotřídní škola cs
dc.subject tradiční základní škola cs
dc.subject řízení školy cs
dc.subject teaching staff en
dc.subject small - class school en
dc.subject traditional elementary school en
dc.subject school's management en
dc.title Specifika učitelského sboru v malotřídní a tradiční základní škole pohledem ředitelů
dc.title.alternative Staff in small class and traditional class size primary school from the viewpoint of school principal
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2021-05-31
dc.description.abstract-translated This thesis is dedicated to the teaching staff. The author was examining their characteristics, specifically teaching staff of small-class schools and traditional elementary schools. Specific aspects of the teaching staff were described in the research in which 4 school principals participated. The research was conducted in qualitative design, however, the study also looked at the opinions of the principals and the annual report of the participating schools. The important part of this research's conclusion is the fact that every team of teachers is different depending on the school's management by the principals.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 57138
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hapalová_2021_dp.pdf 4.054Mb PDF View/Open None
hapalová_2021_op.docx 18.25Kb Unknown View/Open None
hapalová_2021_vp.docx 19.22Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account