Navržení nového produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Navržení nového produktu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Šubová, Lenka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49244
dc.description.abstract Diplomová práce za zabývá tvorbou značky a navržením nového produktu v oblasti papírenského zboží. Teoretická část se věnuje značce, jejímu definování, strategickému plánování firmy a marketingovému mixu nového produktu. Na konci této části je popsána metodika práce, zvolený výzkum, jeho cíle a jsou stanoveny výzkumné otázky. Praktická část popisuje nově vzniklou značku Chicha, její nastavení a směřování. Také je zde proveden a vyhodnocen výzkum a jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrečná projektová část obsahuje navržení nového produktu na základě provedeného šetření. Hlavní pozornost je věnována produktu a jeho cenotvorbě, zmíněny jsou ale všechny nástroje marketingového mixu a možnosti rozvoje produktu i značky do budoucna.
dc.format 136
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject brand cs
dc.subject brandbuilding cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cenotvorba cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject brand en
dc.subject brandbuilding en
dc.subject strategic planning en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject pricing en
dc.subject marketing research en
dc.title Navržení nového produktu
dc.title.alternative Draft of the New Product
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the creation of a brand and the design of a new product in the field of stationery. The theoretical part deals with the brand, its definition, strategic planning of the company and the marketing mix of the new product. At the end of this part, the methodology of the work, the chosen research, its goals and research questions are described. The practical part describes the newly created brand Chicha, its adjustment and direction. Research is also conducted and evaluated here, and research questions are answered. The final project part contains the design of the new product based on the investigation. The main attention is paid to the product and its pricing, but all the tools of the marketing mix and the possibilities of the product, as well as brand development in the future, are mentioned.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56435
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
šubová_2020_dp.pdf 6.950Mb PDF View/Open None
šubová_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
šubová_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account