Navržení nového produktu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Navržení nového produktu |
Author: |
Šubová, Lenka
|
Advisor: |
Káčerková, Eliška
|
Abstract:
|
Diplomová práce za zabývá tvorbou značky a navržením nového produktu v oblasti papírenského zboží. Teoretická část se věnuje značce, jejímu definování, strategickému plánování firmy a marketingovému mixu nového produktu. Na konci této části je popsána metodika práce, zvolený výzkum, jeho cíle a jsou stanoveny výzkumné otázky. Praktická část popisuje nově vzniklou značku Chicha, její nastavení a směřování. Také je zde proveden a vyhodnocen výzkum a jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrečná projektová část obsahuje navržení nového produktu na základě provedeného šetření. Hlavní pozornost je věnována produktu a jeho cenotvorbě, zmíněny jsou ale všechny nástroje marketingového mixu a možnosti rozvoje produktu i značky do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49244
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
56435
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account