Navržení nového produktu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Navržení nového produktu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Navržení nového produktu
Autor: Šubová, Lenka
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce za zabývá tvorbou značky a navržením nového produktu v oblasti papírenského zboží. Teoretická část se věnuje značce, jejímu definování, strategickému plánování firmy a marketingovému mixu nového produktu. Na konci této části je popsána metodika práce, zvolený výzkum, jeho cíle a jsou stanoveny výzkumné otázky. Praktická část popisuje nově vzniklou značku Chicha, její nastavení a směřování. Také je zde proveden a vyhodnocen výzkum a jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrečná projektová část obsahuje navržení nového produktu na základě provedeného šetření. Hlavní pozornost je věnována produktu a jeho cenotvorbě, zmíněny jsou ale všechny nástroje marketingového mixu a možnosti rozvoje produktu i značky do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49244
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56435


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šubová_2020_dp.pdf 6.950Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šubová_2020_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šubová_2020_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet