Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Kujová, Gabriela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:21Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:21Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47766
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce pojednává o problematice konceptu přesvědčení učitele mateřské školy v návaznosti na využití badatelsky orientovaného vzdělávání. V práci bylo provedeno výzkumné šetření pomocí participačního pozorování a doplněno obsahovou analýzou třídních vzdělávací programů vybraných mateřských škol. Empirická data jsou zaměřena na samotný výzkum v oblasti předškolního vzdělávání a jeho hlavním cílem bylo zjistit, jak a proč učitelky v mateřské škole (ne)pracují s badatelsky orientovaným vzděláváním. Do výzkumu se zapojily vybrané mateřské školy. Výsledky přinesly zjištění, které jsou předkládány v závěru práce.
dc.format 82s. (100 479 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přesvědčení učitele cs
dc.subject filozofie učitele cs
dc.subject pedagogická strategie cs
dc.subject badatelská strategie cs
dc.subject kurikulární dokumenty cs
dc.subject Persuasion of a teacher en
dc.subject belief en
dc.subject philosophy teacher en
dc.subject pedagogical strategy en
dc.subject research strategy en
dc.subject curricular documents en
dc.title Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání
dc.title.alternative Kindergarten teacher's belief in using research education strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated The suggested diploma work concerns with the points of issue of a kindergarten teacher persuasion about usage of research oriented education. There was a research carried out via participation observation with added content analysis of the educational programs in classes in selected kindergartens in the empirical part. The focus of the research was on individual kindergartens, their educational programs in classes and the real work of teachers. The empirical data are concentrated on the research in the field of preschool education itself where the main goal is to find out how and why the kindergarten teachers work or do not work using the research oriented teaching method. Selected kindergartens participanted the research. The results brought findings that are presented at the end of the work.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 54054
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
kujová_2020_dp.pdf 1.993Mb PDF View/Open None
kujová_2020_op.docx 21.99Kb Unknown View/Open None
kujová_2020_vp.docx 19.19Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account