Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání
Autor: Kujová, Gabriela
Vedoucí: Wiegerová, Adriana
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce pojednává o problematice konceptu přesvědčení učitele mateřské školy v návaznosti na využití badatelsky orientovaného vzdělávání. V práci bylo provedeno výzkumné šetření pomocí participačního pozorování a doplněno obsahovou analýzou třídních vzdělávací programů vybraných mateřských škol. Empirická data jsou zaměřena na samotný výzkum v oblasti předškolního vzdělávání a jeho hlavním cílem bylo zjistit, jak a proč učitelky v mateřské škole (ne)pracují s badatelsky orientovaným vzděláváním. Do výzkumu se zapojily vybrané mateřské školy. Výsledky přinesly zjištění, které jsou předkládány v závěru práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47766
Datum: 2019-10-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Pedagogika předškolního věku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 54054


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kujová_2020_dp.pdf 1.993Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kujová_2020_op.docx 21.99Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kujová_2020_vp.docx 19.19Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet