Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Tomečková, Zuzana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47082
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá mezigeneračním vlivem v rámci spotřebitelského chování mezi generacemi X a Y. Cílem je zjistit, jakým způsobem a do jaké míry ovlivňují rodiče z generace X mladé dospělé z generace Y, a naopak ve spotřebitelském chování. Teoretická část vymezuje pojmy jako spotřebitelské a nákupní chování, vysvětluje roli rodiny v procesu socializace spotřebitele a popisuje specifika generací X a Y. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem, který byl realizován formou individuálních rozhovorů. Jsou zde také zodpovězeny výzkumné otázky, konkretizovány limity práce i možnosti jejího využití a pokračování výzkumu.
dc.format 52 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mezigenerační vliv cs
dc.subject generace X cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject intergenerational influence en
dc.subject generation X en
dc.subject generation Y en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject qualitative research en
dc.title Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování
dc.title.alternative Intergenerational Influence on Consumer Behavior
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the intergenerational influence within consumer behavior between generations X and Y. The aim is to find out how and to what extent parents from generation X influence young adults from generation Y and vice versa in consumer behavior. The theoretical part defines concepts such as consumer and shopping behavior, it explains the role of family in the process of consumer socialization and describes the specifics of generations X and Y. The practical part deals with qualitative research, using the method of individual interviews. In this part of the thesis research questions are answered and the limits of the work and the possibilities of its use and continuation of research are specified.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59290
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
tomečková_2021_dp.pdf 1.123Mb PDF View/Open None
tomečková_2021_op.doc 162.5Kb Unknown View/Open None
tomečková_2021_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account