Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování
Autor: Tomečková, Zuzana
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá mezigeneračním vlivem v rámci spotřebitelského chování mezi generacemi X a Y. Cílem je zjistit, jakým způsobem a do jaké míry ovlivňují rodiče z generace X mladé dospělé z generace Y, a naopak ve spotřebitelském chování. Teoretická část vymezuje pojmy jako spotřebitelské a nákupní chování, vysvětluje roli rodiny v procesu socializace spotřebitele a popisuje specifika generací X a Y. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem, který byl realizován formou individuálních rozhovorů. Jsou zde také zodpovězeny výzkumné otázky, konkretizovány limity práce i možnosti jejího využití a pokračování výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47082
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59290


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomečková_2021_dp.pdf 1.123Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomečková_2021_op.doc 162.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomečková_2021_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet