Marketingový plán pro vstup firmy na trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Javorská, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45715
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Marketingový plán pro vstup firmy na trh se zaměřuje na vstup nového autobazaru na český trh. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako jsou marketingový plán, marketingové plánování, strategické plánování. V praktické části byl proveden sběr primárních a sekundárních dat. Primární data jsou získána kvantitativ-ním a kvalitativním šetřením, provedeným formou dotazníku, respektive mystery shoppin-gu. Sekundární data slouží jako zdroj pro analýzu konkurenčního prostředí. Teoretická i praktická část poskytly podklad pro projektovou část této diplomové práce, kterou je návrh marketingového plánu pro vstup nového autobazaru na regionální trh. |
|
dc.format |
93 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
vstup firmy na trh
|
cs |
dc.subject |
tržní segmentace
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
Marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
market entry
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.title |
Marketingový plán pro vstup firmy na trh |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan to Enter the Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis on the Marketing Plan for the Company's Entry to the Market focuses on the entry of a new bazaar to the Czech market. The theoretical part defines basic terms such as marketing plan, marketing planning, strategic planning. In the practical part, prima-ry and secondary data were collected. Primary data are obtained by quantitative and quali-tative surveys, questionnaires, or mystery shopping. Secondary data serves as a source for competitive environment analysis. The theoretical and practical part provided the basis for the project part of this diploma thesis, which is a proposal of a marketing plan for the entry of a new used-car market into the regional market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53473
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account