Marketingový plán pro vstup firmy na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán pro vstup firmy na trh |
Autor: |
Javorská, Dana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma Marketingový plán pro vstup firmy na trh se zaměřuje na vstup nového autobazaru na český trh. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako jsou marketingový plán, marketingové plánování, strategické plánování. V praktické části byl proveden sběr primárních a sekundárních dat. Primární data jsou získána kvantitativ-ním a kvalitativním šetřením, provedeným formou dotazníku, respektive mystery shoppin-gu. Sekundární data slouží jako zdroj pro analýzu konkurenčního prostředí. Teoretická i praktická část poskytly podklad pro projektovou část této diplomové práce, kterou je návrh marketingového plánu pro vstup nového autobazaru na regionální trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45715
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
53473
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet