Marketingový plán pro vstup firmy na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán pro vstup firmy na trh |
Author: |
Javorská, Dana
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce na téma Marketingový plán pro vstup firmy na trh se zaměřuje na vstup nového autobazaru na český trh. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako jsou marketingový plán, marketingové plánování, strategické plánování. V praktické části byl proveden sběr primárních a sekundárních dat. Primární data jsou získána kvantitativ-ním a kvalitativním šetřením, provedeným formou dotazníku, respektive mystery shoppin-gu. Sekundární data slouží jako zdroj pro analýzu konkurenčního prostředí. Teoretická i praktická část poskytly podklad pro projektovou část této diplomové práce, kterou je návrh marketingového plánu pro vstup nového autobazaru na regionální trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45715
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
53473
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account