Marketingový plán pro vstup firmy na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán pro vstup firmy na trh

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán pro vstup firmy na trh
Author: Javorská, Dana
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce na téma Marketingový plán pro vstup firmy na trh se zaměřuje na vstup nového autobazaru na český trh. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako jsou marketingový plán, marketingové plánování, strategické plánování. V praktické části byl proveden sběr primárních a sekundárních dat. Primární data jsou získána kvantitativ-ním a kvalitativním šetřením, provedeným formou dotazníku, respektive mystery shoppin-gu. Sekundární data slouží jako zdroj pro analýzu konkurenčního prostředí. Teoretická i praktická část poskytly podklad pro projektovou část této diplomové práce, kterou je návrh marketingového plánu pro vstup nového autobazaru na regionální trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45715
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 53473


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
javorská_2019_dp.pdf 1.042Mb PDF View/Open None
javorská_2019_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
javorská_2019_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account