A Marketing Mix of a Selected Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Mix of a Selected Company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Drábková, Daniela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:06Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:06Z
dc.date.issued 2018-11-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44944
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o analýza marketingového mixu u vybrané společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou zákazníci vybrané společnosti spokojeni s nabízenými službami. Tato práce je rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový mix u společností, co nabízí služby, co je to wellness, ale také marketingový výzkum a SWOT analýza. Závěr teoretické části definuje hlavní cíl, dílčí cíle, výzkumné otázky a výzkumné metody. Praktická část pojednává o analýzách marketingového mixu, ze kterých jsou vyvozeny závěry a doporučení pro danou společnost.
dc.format 68 s. (98 963 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject wellness cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject wellness en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title A Marketing Mix of a Selected Company
dc.title.alternative A Marketing Mix of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2019-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is focused on the analysis of a marketing mix of a selected company. The main aim of this work is to find out if customers of a selected company are satisfied with the provided services. This bachelor's thesis is consisting of 2 parts: theoretical and practical. The theoretical part is focused on marketing, a marketing mix in the companies offering services, the definition of wellness, marketing research and also SWOT analysis. Conclusion of the theoretical part defines the main aim, partial aims, questions of research and methods of research. The practical part deals with the analyses of a marketing mix from which conclusions and recommendations for the chosen company are derived.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 52361
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-05-03


Files in this item

Files Size Format View Description
drábková_2019_dp.pdf 2.485Mb PDF View/Open None
drábková_2019_op.doc 47Kb Unknown View/Open None
drábková_2019_vp.docx 20.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account