dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Drábková, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:06Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:06Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44944
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o analýza marketingového mixu u vybrané společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou zákazníci vybrané společnosti spokojeni s nabízenými službami. Tato práce je rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový mix u společností, co nabízí služby, co je to wellness, ale také marketingový výzkum a SWOT analýza. Závěr teoretické části definuje hlavní cíl, dílčí cíle, výzkumné otázky a výzkumné metody. Praktická část pojednává o analýzách marketingového mixu, ze kterých jsou vyvozeny závěry a doporučení pro danou společnost. |
|
dc.format |
68 s. (98 963 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
wellness
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
wellness
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
A Marketing Mix of a Selected Company |
|
dc.title.alternative |
A Marketing Mix of a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2019-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is focused on the analysis of a marketing mix of a selected company. The main aim of this work is to find out if customers of a selected company are satisfied with the provided services. This bachelor's thesis is consisting of 2 parts: theoretical and practical. The theoretical part is focused on marketing, a marketing mix in the companies offering services, the definition of wellness, marketing research and also SWOT analysis. Conclusion of the theoretical part defines the main aim, partial aims, questions of research and methods of research. The practical part deals with the analyses of a marketing mix from which conclusions and recommendations for the chosen company are derived. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
52361
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-05-03 |
|