A Marketing Mix of a Selected Company
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Marketing Mix of a Selected Company |
Autor: |
Drábková, Daniela
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o analýza marketingového mixu u vybrané společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou zákazníci vybrané společnosti spokojeni s nabízenými službami. Tato práce je rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový mix u společností, co nabízí služby, co je to wellness, ale také marketingový výzkum a SWOT analýza. Závěr teoretické části definuje hlavní cíl, dílčí cíle, výzkumné otázky a výzkumné metody. Praktická část pojednává o analýzách marketingového mixu, ze kterých jsou vyvozeny závěry a doporučení pro danou společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44944
|
Datum:
|
2018-11-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
52361
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet