Family-Oriented Printed Advertisements: A Discourse Strategy Analysis

DSpace Repository

Language: English čeština 

Family-Oriented Printed Advertisements: A Discourse Strategy Analysis

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemčoková, Katarína
dc.contributor.author Rokytová, Michaela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:31Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:31Z
dc.date.issued 2016-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40039
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat jazykové prostředky, které se vyskytují v reklamách zaměřených na rodiče a děti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje vývoj jazyka spojený s mentálním vývojem dítěte. Teoretická část také charakterizuje jazykové prostředky použity se v tištěných reklamách. Analytická část zkoumá vybrané reklamy na základě poznatků získaných v teoretické části a stanovuje závěr.
dc.format 69 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject děti cs
dc.subject jazyk cs
dc.subject reklama cs
dc.subject jazykové prostředky cs
dc.subject repetice cs
dc.subject imperativ cs
dc.subject intertextualita cs
dc.subject children en
dc.subject language en
dc.subject advertisement en
dc.subject figures of rhetoric en
dc.subject repetition en
dc.subject imperative en
dc.subject intertextuality en
dc.title Family-Oriented Printed Advertisements: A Discourse Strategy Analysis
dc.title.alternative Family-Oriented Printed Advertisements: A Discourse Strategy Analysis
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kráľová, Zdena
dc.date.accepted 2017-06-14
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyse figures of rhetoric, which occur in the advertisements for parents and children. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the language development connected to mental development of child. The theoretical part also characterizes figures of rhetoric used in printed advertisements. The analytical part examines chosen advertisements on the basis of findings which were gained from the theoretical part and sets out the conclusion.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 45524
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-05-04
local.subject reklamní texty cs
local.subject rodiče a děti cs
local.subject lingvistická analýza cs
local.subject advertising copy en
local.subject parents and children en
local.subject linguistic analysis en


Files in this item

Files Size Format View Description
rokytová_2017_dp.pdf 8.197Mb PDF View/Open None
rokytová_2017_op.doc 45.5Kb Unknown View/Open None
rokytová_2017_vp.doc 48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account