Family-Oriented Printed Advertisements: A Discourse Strategy Analysis

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Family-Oriented Printed Advertisements: A Discourse Strategy Analysis

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Family-Oriented Printed Advertisements: A Discourse Strategy Analysis
Autor: Rokytová, Michaela
Vedoucí: Nemčoková, Katarína
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat jazykové prostředky, které se vyskytují v reklamách zaměřených na rodiče a děti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje vývoj jazyka spojený s mentálním vývojem dítěte. Teoretická část také charakterizuje jazykové prostředky použity se v tištěných reklamách. Analytická část zkoumá vybrané reklamy na základě poznatků získaných v teoretické části a stanovuje závěr.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40039
Datum: 2016-11-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 45524


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rokytová_2017_dp.pdf 8.197Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rokytová_2017_op.doc 45.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rokytová_2017_vp.doc 48Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet