Udělování trestů a odměn ve výchově dětí mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Udělování trestů a odměn ve výchově dětí mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Tesařová, Marie
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:23Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:23Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37639
dc.description.abstract Práce se zabývá výchovou obecně, popisuje stav dítěte zralého pro školní docházku a výchovné problémy spojené s tímto obdobím. Ptá se, zdali je vhodné trestat či odměňovat a hledá alternativní náhrady těchto výchovných prostředků a jejich využití v praxi. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol: Výchova, Mladší školní věk a Používání trestů a odměn ve výchově dětí mladšího školního věku. Kvantitativní výzkum je proveden formou dotazníku pro rodiče školáků a jeho cílem je zjistit způsoby a intenzitu používání trestů a odměn.
dc.format 61 s. (95 942 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchova cs
dc.subject trest cs
dc.subject odměna cs
dc.subject dítě cs
dc.subject školní věk cs
dc.subject vychovatel cs
dc.subject education en
dc.subject school age en
dc.subject punishment en
dc.subject reward en
dc.subject child en
dc.subject pedgog en
dc.title Udělování trestů a odměn ve výchově dětí mladšího školního věku
dc.title.alternative The Use of Punishments and Rewards in the Education of Lower School-Aged Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukešová, Michaela
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The work deals with education in general terms, it describes the condition of the child maturity for school attendance and behavioural problems associated with this period. It asks whether it is appropriate to punish or reward and it searches for those looking for alternative educational resources and their practical application. The theoretical part is divided into three sections: Education, school age and the use of punishments and rewards in the education of children of primary school age. Quantitative research is conducted through a questionnaire for parents of school children and its aim is to discover ways and intensity of the use of punishments and rewards.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42272
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject děti mladšího školního věku cs
local.subject odměny a tresty cs
local.subject younger school age children en
local.subject rewards and punishments en


Files in this item

Files Size Format View Description
tesařová_2016_dp.pdf 1.458Mb PDF View/Open None
tesařová_2016_op.docx 20.54Kb Unknown View/Open None
tesařová_2016_vp.docx 16.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account