The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Show full item record
No preview available
Title:
|
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process |
Author: |
Šenková, Kateřina
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamních sdělení na děti předškolního věku a rolí těchto dětí v nákupním rozhodovacím procesu rodiny. Hlavním cílem je získat informace o tom, do jaké míry jsou předškolní děti ovlivněny reklamou, které role týkající se rodinného nákupního rozhodovacího procesu děti ztvárňují a jak velké je jejich slovo při nákupním rozhodování. Práce je rozdělena dvou částí. Teoretická část poskytuje informace o reklamě, její historii a typech médií. Popisuje fáze nákupního rozhodovacího procesu a jednotlivé role, ve kterých se účastníci tohoto procesu objevují. Dále je zde znázorněn rozhodovací proces z pohledu dítěte. V závěru teoretické části je nastíněna problematika moci dítěte v rámci rodiny. Praktická část se skládá ze dvou jednotlivých výzkumů. První z nich je zaměřen na Vánoční přání a dárky dětí a jejich spojitost s reklamou. Druhý výzkum podává odpovědi na otázku, ve kterých rolích nákupního rozhodovacího procesu se předškolní děti objevují a informace týkající se jejich moci v rámci rodiny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37237
|
Date:
|
2015-11-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
A
41770
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account