Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Kadlecová, Silvie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:53Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:53Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34569
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na použití příběhu v komerční televizní reklamě a jeho vnímání příjemci. V teoretické části je definována reklama a je zařazena do systému marketingových komunikací. Dále je definován příběh, jeho elementy a existující typy příběhů. Popsána je i role příběhu v marketingu. Praktická část se zaměřuje na analýzu vybraných reklamních kampaní z pohledu využití příběhu a na reakce příjemců daného sdělení. V projektové části jsou zodpovězeny otázky výzkumného problému a je stanoveno doporučení pro tvorbu úspěšných komerčních televizních reklam využívajících vyprávění příběhu.
dc.format 86 s. (122 762 znaků)
dc.format.extent 1660674
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject příběh cs
dc.subject vyprávění cs
dc.subject prvky příběhu cs
dc.subject percepce reklam cs
dc.subject analýza působení cs
dc.subject television commercials en
dc.subject story en
dc.subject storytelling en
dc.subject elements of story en
dc.subject perception of advertisements en
dc.subject impact analysis en
dc.title Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě
dc.title.alternative Storytelling in Commercial TV Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The master's thesis focuses on the use of a story in commercial television advertising and its perception among the audience. The theoretical part contains the definition of advertising and it is classified in the marketing communications' system. Further, there is a definition of a story, its elements and existing types of stories. The role of a story in marketing is also described. Practical part focuses on the analysis of chosen advertising campaigns from the storytelling point of view and on the reactions of receivers of the main advertising message. In the project part, the questions stated in the methodology part of the thesis are being answered and a list of recommendation for the creation of successful commercial television advertisements using storytelling is established.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40803
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
kadlecová_2015_dp.pdf 1.583Mb PDF View/Open
kadlecová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
kadlecová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account