Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě
Author: Kadlecová, Silvie
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na použití příběhu v komerční televizní reklamě a jeho vnímání příjemci. V teoretické části je definována reklama a je zařazena do systému marketingových komunikací. Dále je definován příběh, jeho elementy a existující typy příběhů. Popsána je i role příběhu v marketingu. Praktická část se zaměřuje na analýzu vybraných reklamních kampaní z pohledu využití příběhu a na reakce příjemců daného sdělení. V projektové části jsou zodpovězeny otázky výzkumného problému a je stanoveno doporučení pro tvorbu úspěšných komerčních televizních reklam využívajících vyprávění příběhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34569
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 40803


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kadlecová_2015_dp.pdf 1.583Mb PDF View/Open
kadlecová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
kadlecová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account