Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě
Autor: Kadlecová, Silvie
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na použití příběhu v komerční televizní reklamě a jeho vnímání příjemci. V teoretické části je definována reklama a je zařazena do systému marketingových komunikací. Dále je definován příběh, jeho elementy a existující typy příběhů. Popsána je i role příběhu v marketingu. Praktická část se zaměřuje na analýzu vybraných reklamních kampaní z pohledu využití příběhu a na reakce příjemců daného sdělení. V projektové části jsou zodpovězeny otázky výzkumného problému a je stanoveno doporučení pro tvorbu úspěšných komerčních televizních reklam využívajících vyprávění příběhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34569
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40803


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kadlecová_2015_dp.pdf 1.583Mb PDF Zobrazit/otevřít
kadlecová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kadlecová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet