Andragogický a filozofický rozměr romské kultury jako téma kulturní a multikulturní andragogiky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Andragogický a filozofický rozměr romské kultury jako téma kulturní a multikulturní andragogiky |
Author: |
Veverková, Marie
|
Advisor: |
Balvín, Jaroslav
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce pojednává o andragogickém a filozofickém rozměru romské kultury, která je tématem pro kulturní a multikulturní andragogiku. Věnuje se vzájemným vztahům andragogiky, filozofie a romské kultury. Seznamuje s původem Romů, jejich historií a s mnohými přístupy v soužití s majoritní společností. Obsahem je vnímání a pochopení jejich kultury, která je poznamenána prolínáním jiných kultur, ve kterých Romové žili. Cílem je také pochopení jejich životní filozofie vzdělávání. Poukazuje na mnohé aspekty ovlivňující vztahy v soužití romské menšiny s českou majoritní společností. Výzkumná část obsahuje řešení výzkumného problému vnímání romské kultury a přístupu Romů ke vzdělávání majoritní společností ve vzájemném soužití. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28780
|
Date:
|
2014-01-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
Grade for thesis and defense:
|
A
34505
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account