Andragogický a filozofický rozměr romské kultury jako téma kulturní a multikulturní andragogiky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Andragogický a filozofický rozměr romské kultury jako téma kulturní a multikulturní andragogiky |
Autor: |
Veverková, Marie
|
Vedoucí: |
Balvín, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o andragogickém a filozofickém rozměru romské kultury, která je tématem pro kulturní a multikulturní andragogiku. Věnuje se vzájemným vztahům andragogiky, filozofie a romské kultury. Seznamuje s původem Romů, jejich historií a s mnohými přístupy v soužití s majoritní společností. Obsahem je vnímání a pochopení jejich kultury, která je poznamenána prolínáním jiných kultur, ve kterých Romové žili. Cílem je také pochopení jejich životní filozofie vzdělávání. Poukazuje na mnohé aspekty ovlivňující vztahy v soužití romské menšiny s českou majoritní společností. Výzkumná část obsahuje řešení výzkumného problému vnímání romské kultury a přístupu Romů ke vzdělávání majoritní společností ve vzájemném soužití. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28780
|
Datum:
|
2014-01-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
34505
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet