Sociální guerilla marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální guerilla marketing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Lochařová, Linda
dc.date.accessioned 2013-10-11T00:47:51Z
dc.date.available 2013-10-11T00:47:51Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23952
dc.description.abstract Teoretická část diplomové práce udává komplexní pohled na guerilla marketing a sociální marketing. Definuje podstatu guerilla marketingu, jeho formy, výhody a nevýhody. Vymezuje sociální marketing, specifika marketingu neziskového sektoru a společenskou koncepci marketingu. Analytická část pomocí analýzy využití guerillových kampaní a kvantitativního marketingového průzkumu mapuje a kriticky hodnotí využívání sociálního guerilla marketingu v praxi. Zkoumá, jak je v rámci sociálního marketingu využíván komerčními a nekomerčními marketéry. V projektové části práce je navržena sociální guerillová kampaň pro nekomerční organizaci Mamma HELP - sdružení pacientek s nádorovým onemocněním prsu, o.s. cs
dc.format 170 cs
dc.format.extent 5916182 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Guerilla marketing cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální guerilla marketing cs
dc.subject ambientní marketing cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject marketing neziskového sektoru cs
dc.subject společenská koncepce marketingu cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject osvěta cs
dc.subject cause marketing cs
dc.subject cause-related marketing cs
dc.subject Guerilla marketing en
dc.subject social marketing en
dc.subject social guerilla marketing en
dc.subject ambient marketing en
dc.subject viral marketing en
dc.subject marketing nonprofit sector en
dc.subject social marketing concepts en
dc.subject fundraising en
dc.subject awareness raising en
dc.subject cause marketing en
dc.subject cause-related marketing en
dc.title Sociální guerilla marketing cs
dc.title.alternative Social Guerilla Marketing en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the Diploma thesis gives a comprehensive view of guerilla marketing and social marketing. It defines essence of guerilla marketing, its types, advantages and disadvantages. It descibes social marketing, marketing specifics of the nonprofit sector and social marketing concept. Analytical part explores and critically evaluates the use of social guerilla marketing in practice by analyzing utilization of guerilla campaigns and quantitative marketing research. It examines how the guerilla marketing is utilized by commercial and non-commercial marketers within social marketing. In the project part social guerilla campaign for non-commercial organization Mamma HELP (Association of Patients with Breast Cancer) is designed. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32502
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
lochařová_2013_dp.pdf 5.642Mb PDF View/Open
lochařová_2013_vp.pdf 60.64Kb PDF View/Open
lochařová_2013_op.pdf 54.05Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account