Nízkorozpočtová komunikační kampaň

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nízkorozpočtová komunikační kampaň

Show full item record

No preview available
Title: Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Author: Kolaříková, Tereza
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovými komunikačními kampaněmi. V úvodu je tato oblast zařazena do kontextu marketingových komunikací, nastíněny jsou důvody tvorby takových kampaní a rozdělení podle účinku na recipienta podle Jay Conrada Levinsona, který také jako první definoval guerillový marketing. Cílem této práce je osvětlit problematiku těchto kampaní, rozčlenit, popsat a na příkladech doložit jednotlivé techniky, řadící se mezi inovativní formy marketingových komunikací. Nastíněna je i etická problematika. Součástí práce je také komparativní analýza českých a zahraničních kampaní s malým rozpočtem, která je složena z kvantitativní i kvalitativní části. Jejím cílem je srovnat vybrané nízkorozpočtové komunikační kampaně podle nákladů na jednoho recipienta.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19439
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26011


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kolaříková_2012_bp.pdf 2.455Mb PDF View/Open
kolaříková_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
kolaříková_2012_op.doc 118Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account