Sociální guerilla marketing
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sociální guerilla marketing |
Author: |
Lochařová, Linda
|
Advisor: |
Banyar, Milan
|
Abstract:
|
Teoretická část diplomové práce udává komplexní pohled na guerilla marketing a sociální marketing. Definuje podstatu guerilla marketingu, jeho formy, výhody a nevýhody. Vymezuje sociální marketing, specifika marketingu neziskového sektoru a společenskou koncepci marketingu. Analytická část pomocí analýzy využití guerillových kampaní a kvantitativního marketingového průzkumu mapuje a kriticky hodnotí využívání sociálního guerilla marketingu v praxi. Zkoumá, jak je v rámci sociálního marketingu využíván komerčními a nekomerčními marketéry. V projektové části práce je navržena sociální guerillová kampaň pro nekomerční organizaci Mamma HELP - sdružení pacientek s nádorovým onemocněním prsu, o.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23952
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
32502
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account