Význam preprimární výuky anglického jazyka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam preprimární výuky anglického jazyka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čechová, Hana
dc.contributor.author Krejčí, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-06T11:03:12Z
dc.date.available 2013-10-06T11:03:12Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20526
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá preprimární výukou anglického jazyka z hlediska jejího významu. Jelikož se toto téma stalo v poslední době často diskutovaným a názory odborné i laické veřejnosti se liší v otázce věku, je cílem teoretické části práce nabídnout některá teoretická východiska a přístupy odborníků týkající se této problematiky a nastínit další významné faktory a podmínky, jež proces výuky anglického jazyka ovlivňují. Praktická část nabízí výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit názory na vý-znam preprimární výuky anglického jazyka mezi rodiči a učitelkami mateřských škol, při-čemž jsou některé názory mezi oběma skupinami porovnávány. cs
dc.format 71 s. (108 012) cs
dc.format.extent 2975008 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výuka anglického jazyka cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject preprimární výuka cs
dc.subject velmi raná výuka cs
dc.subject osvojová-ní jazyka cs
dc.subject faktor věku cs
dc.subject afektivní filtr cs
dc.subject hypotéza kritického období cs
dc.subject výslovnost cs
dc.subject jazyková propedeutika cs
dc.subject předškolní pedagog cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject English language learning en
dc.subject preprimary learning en
dc.subject pre-primary learning en
dc.subject very early learning en
dc.subject language acquisition en
dc.subject age factor en
dc.subject affective filter en
dc.subject critical period hypothesis en
dc.subject pronunciation en
dc.subject language propedeutics en
dc.subject pre-primary teacher en
dc.subject parents en
dc.title Význam preprimární výuky anglického jazyka cs
dc.title.alternative Significance of Pre-Primary English Language Learning en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Szimethová, Monika
dc.date.accepted 2013-06-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the significance of preprimary English language learning. Since this topic has become frequently discussed lately and opinions of experts and layman public differ on the issue of age, the aim of the theoretical part is to offer some theoretical background and expert views on the issue and to outline other significant factors and con-ditions that affect the process of early English language learning. The practical part provides the reader with research results examining opinions on the sig-nificance of preprimary English language learning among parents and preprimary teachers. A comparison of their opinions was made in order to establish the current situation. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 30865
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-02
local.subject předškolní výchova cs
local.subject výuka jazyků cs
local.subject angličtina cs
local.subject preschool education en
local.subject language teaching and learning en
local.subject English language en


Files in this item

Files Size Format View
krejčí_2013_bp.pdf 2.837Mb PDF View/Open
krejčí_2013_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
krejčí_2013_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account