dc.contributor.advisor |
Čechová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Krejčí, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T11:03:12Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T11:03:12Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20526
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá preprimární výukou anglického jazyka z hlediska jejího významu. Jelikož se toto téma stalo v poslední době často diskutovaným a názory odborné i laické veřejnosti se liší v otázce věku, je cílem teoretické části práce nabídnout některá teoretická východiska a přístupy odborníků týkající se této problematiky a nastínit další významné faktory a podmínky, jež proces výuky anglického jazyka ovlivňují. Praktická část nabízí výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit názory na vý-znam preprimární výuky anglického jazyka mezi rodiči a učitelkami mateřských škol, při-čemž jsou některé názory mezi oběma skupinami porovnávány. |
cs |
dc.format |
71 s. (108 012) |
cs |
dc.format.extent |
2975008 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výuka anglického jazyka
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
preprimární výuka
|
cs |
dc.subject |
velmi raná výuka
|
cs |
dc.subject |
osvojová-ní jazyka
|
cs |
dc.subject |
faktor věku
|
cs |
dc.subject |
afektivní filtr
|
cs |
dc.subject |
hypotéza kritického období
|
cs |
dc.subject |
výslovnost
|
cs |
dc.subject |
jazyková propedeutika
|
cs |
dc.subject |
předškolní pedagog
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
English language learning
|
en |
dc.subject |
preprimary learning
|
en |
dc.subject |
pre-primary learning
|
en |
dc.subject |
very early learning
|
en |
dc.subject |
language acquisition
|
en |
dc.subject |
age factor
|
en |
dc.subject |
affective filter
|
en |
dc.subject |
critical period hypothesis
|
en |
dc.subject |
pronunciation
|
en |
dc.subject |
language propedeutics
|
en |
dc.subject |
pre-primary teacher
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.title |
Význam preprimární výuky anglického jazyka |
cs |
dc.title.alternative |
Significance of Pre-Primary English Language Learning |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Szimethová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2013-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the significance of preprimary English language learning. Since this topic has become frequently discussed lately and opinions of experts and layman public differ on the issue of age, the aim of the theoretical part is to offer some theoretical background and expert views on the issue and to outline other significant factors and con-ditions that affect the process of early English language learning. The practical part provides the reader with research results examining opinions on the sig-nificance of preprimary English language learning among parents and preprimary teachers. A comparison of their opinions was made in order to establish the current situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30865
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
local.subject |
předškolní výchova
|
cs |
local.subject |
výuka jazyků
|
cs |
local.subject |
angličtina
|
cs |
local.subject |
preschool education
|
en |
local.subject |
language teaching and learning
|
en |
local.subject |
English language
|
en |