Význam preprimární výuky anglického jazyka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam preprimární výuky anglického jazyka |
Autor: |
Krejčí, Veronika
|
Vedoucí: |
Čechová, Hana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá preprimární výukou anglického jazyka z hlediska jejího významu. Jelikož se toto téma stalo v poslední době často diskutovaným a názory odborné i laické veřejnosti se liší v otázce věku, je cílem teoretické části práce nabídnout některá teoretická východiska a přístupy odborníků týkající se této problematiky a nastínit další významné faktory a podmínky, jež proces výuky anglického jazyka ovlivňují. Praktická část nabízí výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit názory na vý-znam preprimární výuky anglického jazyka mezi rodiči a učitelkami mateřských škol, při-čemž jsou některé názory mezi oběma skupinami porovnávány. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20526
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
30865
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet