Odborné kompetence učitele pro výuku účetnictví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Odborné kompetence učitele pro výuku účetnictví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dofková, Alena
dc.contributor.author Ředinová, Hana
dc.date.accessioned 2013-10-06T03:17:07Z
dc.date.available 2013-10-06T03:17:07Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19996
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá odbornými kompetencemi učitelů pro výuku účetnictví. Cílem je zjistit úroveň uvedených kompetencí u učitelů účetnictví působících na středních školách a odborných učilištích v České republice. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V rámci teoretické části jsou popsána teoretická východiska skládající se z vymezení postavení učitele v současném vyučovacím procesu a termínů kompetence, odborné kompetence a celoživotní učení. V praktické části jsou stanoveny výzkumné otázky, proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření mezi učiteli účetnictví na školách v České republice, vyhodnoceno dotazníkové šetření a vyvozeny závěry a doporučení. cs
dc.format 61 cs
dc.format.extent 2268536 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kompetence cs
dc.subject odborná kompetence cs
dc.subject znalost cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject pedagogická kompetence cs
dc.subject Competence en
dc.subject Professional Competence en
dc.subject Knowledge en
dc.subject Self Reflection en
dc.subject Pedagogical Competence en
dc.title Odborné kompetence učitele pro výuku účetnictví cs
dc.title.alternative Professional Competences of a Teacher of Accounting en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2012-06-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the professional competencies of accounting teachers. The aim is to establish the level of these competencies specified in accounting teachers working in secondary schools in the Czech Republic. The work is divided into theoretical and practical part. There is described the theoretical background consisting of defining the current status of teachers in the teaching process and terms of competencies, professional competencies and lifelong learning in the theoretical part. In the practical part there are defined the research questions, made a quantitative research conducted by the way of questionnaire among the accounting teachers in the schools in the Czech Republic, evaluated the questionnaire and draw conclusions and recommendations. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24881
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject odborné předměty cs
local.subject účetnictví cs
local.subject pedagogical skills en
local.subject specialized school subjects en
local.subject accounting en


Files in this item

Files Size Format View
ředinová_2012_bp.pdf 2.163Mb PDF View/Open
ředinová_2012_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
ředinová_2012_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account