The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé
Show full item record
No preview available
Title:
|
The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé |
Author: |
Kožušník, Jan
|
Advisor: |
Kressová, Petra
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum a hlavně pak spokojenost zákazníků. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z oblasti marketingového výzkumu, zejména pak informace týkající se tvorby dotazníků. Dále je teorie zaměřena na samotného zákazníka a jeho spokojenost. Praktická část je z velké části tvořena vyhodnocováním dotazníků, které byly vyplnění zákazníky kavárny Betulla Caffé. V praktické části jsou také zmíněna některá doporučení, která jsou sestavena na základě výsledků analýzy získaných dat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18495
|
Date:
|
2011-08-23 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
C
23176
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account