The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé

Show full item record

No preview available
Title: The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé
Author: Kožušník, Jan
Advisor: Kressová, Petra
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum a hlavně pak spokojenost zákazníků. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z oblasti marketingového výzkumu, zejména pak informace týkající se tvorby dotazníků. Dále je teorie zaměřena na samotného zákazníka a jeho spokojenost. Praktická část je z velké části tvořena vyhodnocováním dotazníků, které byly vyplnění zákazníky kavárny Betulla Caffé. V praktické části jsou také zmíněna některá doporučení, která jsou sestavena na základě výsledků analýzy získaných dat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18495
Date: 2011-08-23
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 23176


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kožušník_2011_bp.pdf 2.041Mb PDF View/Open
kožušník_2011_vp.zip 14.71Kb Unknown View/Open
kožušník_2011_op.zip 19.43Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account