Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šefčík, Vladimír
|
|
dc.contributor.author |
Dočkal, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T05:49:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T05:49:55Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14056
|
|
dc.description.abstract |
Práce ukazuje marketingový a logistický postup při realizaci speciálních technických projektů v oblasti reklamy. Speciálními technickými projekty jsou myšleny atypické reklamní produkty tvořené na míru a přání zákazníka popř. investora. Nejčastěji se jedná o výsuvné markýzy, pevné zastřešení, reklamní bannery, nástěnné venkovní malby, nasvětlené a světelné panely, neonové reklamy, podesty pod zahrádky Autor se zaobírá analýzou nynějšího stavu a nalezením případných kritických a neekonomických postupů v tomto řetězci tvorby atypických reklam. Tento stav se snaží napravit a optimalizovat s využitím moderních marketingových a logistických metod v této činnosti. V neposlední řadě jeho zaměření je i snížení realizačních nákladů a nalezení nového segmentu zákazníků. |
cs |
dc.format |
62 |
cs |
dc.format.extent |
2615765 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
logistika
|
cs |
dc.subject |
technický projekt
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
náklady
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
ekonomická krize
|
cs |
dc.subject |
logistický řetězec
|
cs |
dc.subject |
Outsourcing
|
cs |
dc.subject |
Just in time
|
cs |
dc.subject |
Výroba na zakázku
|
cs |
dc.subject |
Montáž na zakázku
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
logistics
|
en |
dc.subject |
technical project
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
cost
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
economic crisis
|
en |
dc.subject |
logistics chain
|
en |
dc.subject |
Outsourcing
|
en |
dc.subject |
Just in time
|
en |
dc.subject |
Make To Oder
|
en |
dc.subject |
Assembly To Order
|
en |
dc.title |
Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and logistics solutions to technical projects in the company MORAVIA PROPAG Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozílek, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work shows the marketing and logistics procedures for the implementation of special technical projects in the field of advertising. Special technical projects are meant atypical advertising products formed on peace and the desire or the customer. investor. Most often, these telescopic awnings, fixed roofs, advertising banners, outdoor mural painting, illumination and light panels, neon advertising, landings, under the garden. The author discusses the analysis of the current situation and to find any critical and non-economic processes in the chain-making or atypical ads. This state is trying to correct and optimize the use of modern methods of marketing and logistics in this activity. Finally, the focused-tion is a reduction in delivery costs and find a new segment of customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/104
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
15307
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
reklamní agentury
|
cs |
local.subject |
reklamní prostředky
|
cs |
local.subject |
advertising agencies
|
en |
local.subject |
advertising resources
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account