Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šefčík, Vladimír
dc.contributor.author Dočkal, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-20T05:49:55Z
dc.date.available 2010-07-20T05:49:55Z
dc.date.issued 2010-05-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14056
dc.description.abstract Práce ukazuje marketingový a logistický postup při realizaci speciálních technických projektů v oblasti reklamy. Speciálními technickými projekty jsou myšleny atypické reklamní produkty tvořené na míru a přání zákazníka popř. investora. Nejčastěji se jedná o výsuvné markýzy, pevné zastřešení, reklamní bannery, nástěnné venkovní malby, nasvětlené a světelné panely, neonové reklamy, podesty pod zahrádky Autor se zaobírá analýzou nynějšího stavu a nalezením případných kritických a neekonomických postupů v tomto řetězci tvorby atypických reklam. Tento stav se snaží napravit a optimalizovat s využitím moderních marketingových a logistických metod v této činnosti. V neposlední řadě jeho zaměření je i snížení realizačních nákladů a nalezení nového segmentu zákazníků. cs
dc.format 62 cs
dc.format.extent 2615765 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing cs
dc.subject logistika cs
dc.subject technický projekt cs
dc.subject reklama cs
dc.subject strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject náklady cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject ekonomická krize cs
dc.subject logistický řetězec cs
dc.subject Outsourcing cs
dc.subject Just in time cs
dc.subject Výroba na zakázku cs
dc.subject Montáž na zakázku cs
dc.subject Marketing en
dc.subject logistics en
dc.subject technical project en
dc.subject advertising en
dc.subject strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject situation analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject cost en
dc.subject customer en
dc.subject economic crisis en
dc.subject logistics chain en
dc.subject Outsourcing en
dc.subject Just in time en
dc.subject Make To Oder en
dc.subject Assembly To Order en
dc.title Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing and logistics solutions to technical projects in the company MORAVIA PROPAG Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozílek, Rostislav
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated The work shows the marketing and logistics procedures for the implementation of special technical projects in the field of advertising. Special technical projects are meant atypical advertising products formed on peace and the desire or the customer. investor. Most often, these telescopic awnings, fixed roofs, advertising banners, outdoor mural painting, illumination and light panels, neon advertising, landings, under the garden. The author discusses the analysis of the current situation and to find any critical and non-economic processes in the chain-making or atypical ads. This state is trying to correct and optimize the use of modern methods of marketing and logistics in this activity. Finally, the focused-tion is a reduction in delivery costs and find a new segment of customers. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/104 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15307
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade A
local.subject reklamní agentury cs
local.subject reklamní prostředky cs
local.subject advertising agencies en
local.subject advertising resources en


Files in this item

Files Size Format View
dočkal_2010_bp.pdfBlocked 2.494Mb PDF View/Open
dočkal_2010_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
dočkal_2010_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account