Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o.
Autor: Dočkal, Petr
Vedoucí: Šefčík, Vladimír
Abstrakt: Práce ukazuje marketingový a logistický postup při realizaci speciálních technických projektů v oblasti reklamy. Speciálními technickými projekty jsou myšleny atypické reklamní produkty tvořené na míru a přání zákazníka popř. investora. Nejčastěji se jedná o výsuvné markýzy, pevné zastřešení, reklamní bannery, nástěnné venkovní malby, nasvětlené a světelné panely, neonové reklamy, podesty pod zahrádky Autor se zaobírá analýzou nynějšího stavu a nalezením případných kritických a neekonomických postupů v tomto řetězci tvorby atypických reklam. Tento stav se snaží napravit a optimalizovat s využitím moderních marketingových a logistických metod v této činnosti. V neposlední řadě jeho zaměření je i snížení realizačních nákladů a nalezení nového segmentu zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14056
Datum: 2010-05-08
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15307


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dočkal_2010_bp.pdfZablokované 2.494Mb PDF
dočkal_2010_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dočkal_2010_op.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet