Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o. |
Author: |
Dočkal, Petr
|
Advisor: |
Šefčík, Vladimír
|
Abstract:
|
Práce ukazuje marketingový a logistický postup při realizaci speciálních technických projektů v oblasti reklamy. Speciálními technickými projekty jsou myšleny atypické reklamní produkty tvořené na míru a přání zákazníka popř. investora. Nejčastěji se jedná o výsuvné markýzy, pevné zastřešení, reklamní bannery, nástěnné venkovní malby, nasvětlené a světelné panely, neonové reklamy, podesty pod zahrádky Autor se zaobírá analýzou nynějšího stavu a nalezením případných kritických a neekonomických postupů v tomto řetězci tvorby atypických reklam. Tento stav se snaží napravit a optimalizovat s využitím moderních marketingových a logistických metod v této činnosti. V neposlední řadě jeho zaměření je i snížení realizačních nákladů a nalezení nového segmentu zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14056
|
Date:
|
2010-05-08 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
15307
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account