Management a marketing ve vzdělávání dospělých

DSpace Repository

Language: English čeština 

Management a marketing ve vzdělávání dospělých

Show full item record

No preview available
Title: Management a marketing ve vzdělávání dospělých
Author: Horáková, Jitka
Advisor: Šigut, Zdeněk
Abstract: Předmětem diplomové práce je inovace vzdělávacího programu ?Komplexní kosmetická péče?. Pro to, aby byl rekvalifikační program efektivní, konkurenceschopný a uspěl na specifickém trhu dalšího profesního vzdělávání je inovace vytvořena na základě marketingového průzkumu pro cílovou skupinu žen ve věku 20 ? 45 let a vychází z analýzy vzdělávacích potřeb zákazníků. Diplomová práce může být využita jako nástroj řešení společenského problému nezaměstnanosti. Výstupem akreditovaného, komplexního vzdělávacího programu budou flexibilní, adaptabilní lidé, kteří si snáze najdou uplatnění na měnícím se trhu práce. Významné je i to, že absolventi po získání 4 dílčích kvalifikací budou disponovat certifikátem o úplné kvalifikaci vydané centrem pro uznávání výsledků celoživotního vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11881
Date: 2010-03-22
Availability: Bez omezení
Department: Institut mezioborových studií
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 16646


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horáková_2010_dp.pdf 523.7Kb PDF View/Open
horáková_2010_vp.doc 31.5Kb Microsoft Word View/Open
horáková_2010_op.doc 29Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account