Management a marketing ve vzdělávání dospělých
Show full item record
No preview available
Title:
|
Management a marketing ve vzdělávání dospělých |
Author: |
Horáková, Jitka
|
Advisor: |
Šigut, Zdeněk
|
Abstract:
|
Předmětem diplomové práce je inovace vzdělávacího programu ?Komplexní kosmetická péče?. Pro to, aby byl rekvalifikační program efektivní, konkurenceschopný a uspěl na specifickém trhu dalšího profesního vzdělávání je inovace vytvořena na základě marketingového průzkumu pro cílovou skupinu žen ve věku 20 ? 45 let a vychází z analýzy vzdělávacích potřeb zákazníků. Diplomová práce může být využita jako nástroj řešení společenského problému nezaměstnanosti. Výstupem akreditovaného, komplexního vzdělávacího programu budou flexibilní, adaptabilní lidé, kteří si snáze najdou uplatnění na měnícím se trhu práce. Významné je i to, že absolventi po získání 4 dílčích kvalifikací budou disponovat certifikátem o úplné kvalifikaci vydané centrem pro uznávání výsledků celoživotního vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11881
|
Date:
|
2010-03-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Institut mezioborových studií |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
16646
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account