Management a marketing ve vzdělávání dospělých

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Management a marketing ve vzdělávání dospělých

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Management a marketing ve vzdělávání dospělých
Autor: Horáková, Jitka
Vedoucí: Šigut, Zdeněk
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je inovace vzdělávacího programu ?Komplexní kosmetická péče?. Pro to, aby byl rekvalifikační program efektivní, konkurenceschopný a uspěl na specifickém trhu dalšího profesního vzdělávání je inovace vytvořena na základě marketingového průzkumu pro cílovou skupinu žen ve věku 20 ? 45 let a vychází z analýzy vzdělávacích potřeb zákazníků. Diplomová práce může být využita jako nástroj řešení společenského problému nezaměstnanosti. Výstupem akreditovaného, komplexního vzdělávacího programu budou flexibilní, adaptabilní lidé, kteří si snáze najdou uplatnění na měnícím se trhu práce. Významné je i to, že absolventi po získání 4 dílčích kvalifikací budou disponovat certifikátem o úplné kvalifikaci vydané centrem pro uznávání výsledků celoživotního vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11881
Datum: 2010-03-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 16646


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáková_2010_dp.pdf 523.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
horáková_2010_vp.doc 31.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
horáková_2010_op.doc 29Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet