Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Babicová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:32:07Z
dc.date.available 2010-07-18T05:32:07Z
dc.date.issued 2009-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10494
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s., Hanušovice. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingového mixu a marketingového komunikace. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení prvků marketingového mixu. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 930786 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject integrovaná strategie marketingové komunikace cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject integrated strategy of marketing communication en
dc.subject cost analysis en
dc.subject risk analysis en
dc.title Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of marketing communication mix in the company Brewery Holba a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šefčík, Vladimír
dc.date.accepted 2009-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor work is aimed at the analysis of marketing communication mix in the company Brewery Holba a.s., Hanušovice. I focuse on definition of the concepts of marketing mix and marketing communication in the theoretical part of this work. The practical part is deal with analysing of a present company status and it suggests a company component of marketing mix improvement. en
dc.description.department Institut bezpečnostních technologií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/133 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13333
dc.date.assigned 2009-02-20
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
babicová_2009_bp.pdf 908.9Kb PDF View/Open
babicová_2009_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
babicová_2009_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account