dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Tobola, Robert
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T01:17:23Z |
|
dc.date.available |
2019-05-22T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9967
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám průzkumem spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. Cílem mé bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení stávající situace spokojenosti zákazníků. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část je literární rešerší v oblasti průzkumu spokojenosti zákazníků. V praktické části provádím průzkum spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. a analyzuji výsledky průzkumu. V závěru navrhuji opatření pro zlepšení stávající situace. |
cs |
dc.format |
54 s., 4 s. obr.příloh. |
cs |
dc.format.extent |
5716307 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019 |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
primární a sekundární data
|
cs |
dc.subject |
tvorba dotazníku
|
cs |
dc.subject |
struktura dotazníku
|
cs |
dc.subject |
studie
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
primary and secondary data
|
en |
dc.subject |
creation of questionnaire
|
en |
dc.subject |
structure of questionnaire
|
en |
dc.subject |
study
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Průzkum spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Customer satisfaction research of mould divizion of company Barm Continental Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is dealing with a research of customer's content in mould division of company Barum Continental, ltd. The purpose of the thesis is trying to suggest some spe-cific precaution for improving current situation of customer's content. The bachelor thesis is divided into two main parts. The theoretic part includes the description of customer's content. In the practical part I carry on research of customer's content in mould division of company Barum Continental, ltd. and analyze results of the research. I suggest some pre-caution for improving of current situation in the end. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11606
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|