Průzkum spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Průzkum spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o. |
Autor: |
Tobola, Robert
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se zabývám průzkumem spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. Cílem mé bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení stávající situace spokojenosti zákazníků. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část je literární rešerší v oblasti průzkumu spokojenosti zákazníků. V praktické části provádím průzkum spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. a analyzuji výsledky průzkumu. V závěru navrhuji opatření pro zlepšení stávající situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9967
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11606
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet