dc.contributor.advisor |
Ladová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Ondruchová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T00:51:28Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T00:51:28Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9924
|
|
dc.description.abstract |
Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS CZ, a.s. se zaměřuje na rozpoznání nových a skrytých příležitostí a jejich využití ve prospěch této společnosti. V první části se práce teoreticky zaměřuje na popis jednotlivých analýz, které byly následně využity pro vypracování praktické části. Aby práce dosáhla svého cíle, byly provedeny různé analýzy, které se v konečném důsledku zaměřují na stejný výsledek. Mezi tyto analýzy jednak zahrnujeme situační analýzu, zejména proto, že obsahuje analýzu prostředí, dále SWOT analýzu, která navazuje na výsledky analýzy podnikového prostředí, a nakonec GE analýzu, která umožňuje zjistit atraktivitu trhu a konkurenční pozici podniku. Po provedení analytické části bylo provedeno zhodnocení současné situace. Na závěr bylo pro společnost stanoveno doporučení a návrhy na zlepšení. |
cs |
dc.format |
68 s., 1 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
677051 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Situační analýza
|
cs |
dc.subject |
mikroprostředí
|
cs |
dc.subject |
makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
silné stránky
|
cs |
dc.subject |
slabé stránky
|
cs |
dc.subject |
příležitosti a hrozby
|
cs |
dc.subject |
matice GE
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Situational analysis
|
en |
dc.subject |
microenvironment
|
en |
dc.subject |
macroenvironment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
strenghts
|
en |
dc.subject |
weaknesses
|
en |
dc.subject |
opportunities
|
en |
dc.subject |
threats
|
en |
dc.subject |
GE matrix
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing opportunities of PWO UNITOOLS CZ Inc. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šindler, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2009-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Analysis of marketing opportunities of PWO UNITOOLS CZ, inc. focuses on recognizing newest and hidden opportunities and their using on behalf of company. In the first part, the analysis is focusing on description of individual analyses which are sequentially used for practical part. In order to reach the analysis's aims, many of different analyses, which are focused on the same result, were made. Among those analyses we include Situational analysis mainly because it includes an environment analysis, next SWOT analysis which follows-up to results of analysis of company environment and in the end GE analysis which allows finding out attractiveness of market and competitive position of company. After making an analytic part a situation of present measurement was made. At the end a recommendation and improvement proposal for a company was specified. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11839
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|