Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS, a.s. |
Autor: |
Ondruchová, Lucie
|
Vedoucí: |
Ladová, Janka
|
Abstrakt:
|
Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS CZ, a.s. se zaměřuje na rozpoznání nových a skrytých příležitostí a jejich využití ve prospěch této společnosti. V první části se práce teoreticky zaměřuje na popis jednotlivých analýz, které byly následně využity pro vypracování praktické části. Aby práce dosáhla svého cíle, byly provedeny různé analýzy, které se v konečném důsledku zaměřují na stejný výsledek. Mezi tyto analýzy jednak zahrnujeme situační analýzu, zejména proto, že obsahuje analýzu prostředí, dále SWOT analýzu, která navazuje na výsledky analýzy podnikového prostředí, a nakonec GE analýzu, která umožňuje zjistit atraktivitu trhu a konkurenční pozici podniku. Po provedení analytické části bylo provedeno zhodnocení současné situace. Na závěr bylo pro společnost stanoveno doporučení a návrhy na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9924
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11839
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet