Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Hodíková, Linda
dc.date.accessioned 2010-07-18T00:29:43Z
dc.date.available 2010-07-18T00:29:43Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9885
dc.description.abstract Práce nabízí pohled na Kampaň za skutečnou krásu značky Dove v souvislosti se současným kultem ženské krásy a mediálním vlivem, který přivedl řadu žen a dívek do nemocnic s poruchami příjmu potravy. Honba za "dokonalostí" je dnes mocná - nesou zodpovědnost média za ty, které nezvládnou jejich nátlak a končí s anorexií či bulimií roky v nemocnici či dlouhodobé domácí péči s psychickými problémy? cs
dc.format 64 s., 18 s. příloh cs
dc.format.extent 2055600 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject krása cs
dc.subject mediální vliv cs
dc.subject negativní aspekty kultu krásy cs
dc.subject poruchy příjmu potravy cs
dc.subject beauty en
dc.subject media influence en
dc.subject negative aspect in beauty cul en
dc.subject feeding disturbance en
dc.title Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy cs
dc.title.alternative Campaign for real beauty of Dove brand and media influence on contemporary beauty cult. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated Campaign for real beauty in context of media influence which caused a lot of women to be in hospital with feeding disturbance. To be "perfect" is the strong ambition for a lot of people - but who is responssible for all problems caused by "perfection" as anorexia and bulimy? Is it the media impact? Is it the media press whay so many women are in hospital with feeding disturbance or psychic problems? en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10659
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
hodíková_2009_bp.pdfBlocked 1.960Mb PDF View/Open
hodíková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
hodíková_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account