Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy |
Autor: |
Hodíková, Linda
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Práce nabízí pohled na Kampaň za skutečnou krásu značky Dove v souvislosti se současným kultem ženské krásy a mediálním vlivem, který přivedl řadu žen a dívek do nemocnic s poruchami příjmu potravy. Honba za "dokonalostí" je dnes mocná - nesou zodpovědnost média za ty, které nezvládnou jejich nátlak a končí s anorexií či bulimií roky v nemocnici či dlouhodobé domácí péči s psychickými problémy? |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9885
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10659
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet